vrijdag 26 mei 2017 09:23
PDF

Brand in schuur Putten

In Putten heeft donderdagavond brand gewoed in een schuur achter een woning. De brandweer van Putten was snel ter plaatse. Het gaat om een pand aan de Mennenstraat. Op sociale media wordt gemeld dat een barbeque te snel in de schuur zou zijn gezet terwijl die nog te warm was. Mogelijk heeft dat de brand veroorzaakt. De brand was bij aankomst al geblust door de bewoners. De brandweer heeft de spullen uit de schuur gehaald en is teruggekeerd naar de kazerne. foto: 112PersFotografie.



 

Reageer op dit artikel...


Beveiligingscode
Vernieuwen