maandag 26 december 2016 09:31
PDF

Brand in garage naast woning in Putten

Zaterdag is veel rookontwikkeling ontstaan bij een garagebrand in Putten. De brand deed zich voor bij een pand aan de Ruwendaalseweg. De brand was ontstaan in een garage naast een woning. Bij aankomst van de brandweer hadden de bewoners de brand zelf geblust. Vervolgens is de garage geventileerd. De brand zou zijn ontstaan in een koelkast. Een kind bleek rook te hebben ingeademd en is voor medische controle naar het ziekenhuis gebracht. Hoe de koelkast vlam heeft kunnen vatten is nog niet bekend. Mogelijk was er sprake van kortsluiting. Foto: 112PersFotografie.

 

Reageer op dit artikel...


Beveiligingscode
Vernieuwen