woensdag 25 januari 2017 09:46
PDF

Nijkerk: online supermarkt Picnic wint 'Beste service Award'

Online supermarkt Picnic heeft de Opiness Beste Service Award gewonnen in de categorie supermarkten. Met een gemiddeld rapportcijfer van 9,7 bleken de klanten van de nieuwkomer extreem tevreden over de service. De Opiness Beste Service Awards worden jaarlijks uitgereikt in categorieën als energie, banken, telecom, verzekeraars en supermarkten. Opiness is een platform dat klantbeoordelingen verzamelt en de service van bedrijven door klanten laat boordelen met een cijfer. Het bedrijf dat het hoogste gemiddelde cijfer krijgt wint de jaarlijkse prijs in zijn branche. Picnic is sinds september 2015 actief in Amersfoort, Leusden en Soest. Sinds enkele maanden bezorgt het bedrijf ook in Utrecht, Maarssen en Almere de boodschappen. Picnic heeft in Nijkerk een distributiecenter bij Boni.

 

Reageer op dit artikel...


Beveiligingscode
Vernieuwen